piątek, 21 września 2012

Avon farba do włosów Czekoladowy brąz 6.7

Przyznam się Wam do czegoś. Jestem kosmetoholiczką, ale też konsultantką i avonoholiczką :D

Dlatego też musiałam wypróbować farby do włosów z Avonu :)

Najpierw był Ciemny kasztan 3.6 - mi bardzo sie podobał, ale już mojej mamie nie. Tak bardzo że dała mi na fryzjera, byle bym pozbyła sie tego koloru z głowy :P I jak tu nie skorzystać. Nie podobało jej się że jak się wypłukiwał to zaczęły się pojawiać rózowo-fioletowe refleksy.

Teraz padło na czekoladowy brąz 6.7


W szafie leżała chyba ze 3 miesiące. Aż powyłaziły mi wszystkie siwe włosy i musiałam ją wydobyć. Opakowanie jest klejone, więc na pewno nikt tam nie zaglądał - bardzo to mi się podoba. W środku jajeczko z dobrymi jakościowo rękawiczkami (chyba M), odżywka przed farbowaniem (zbędna, farba lepiej się przyjmuje bez niej), buteleczka z emulsja aktywująca, tubka z kremem koloryzującym, odżywka po farbowaniu (genialna).

Miałam na głowie mysi-polski (coś pomiędzy ciemnym blondem a jasnym brązem). A po farbowaniu wyszło tak:


Kolor z pudełka idealnie oddany na głowie. Nie zwracajcie uwagi na te jaśniejsze pasma (włosy przerzuciłam na jedną stronę głowy), bo u mnie włosy z przodu i końcówki są w kolorze jasny blond (od dziecka tak mam). Fryzjerka się śmiała że inne babeczki muszą robić sobie efekt ombre, a ja mam za free :)

Kolor ładnie się przyjął, równomiernie. Spłukuje się standardowo, tak jak inne farby (bo u mnie nawet te fryzjerskie farby schodzą). Śmierdzi (zawiera amoniak), ale raz farbowałam gorszym śmierdzielem (wtedy to pod wyciągiem w kuchni stałam).

Muszę się przyczepić do jednej rzeczy. Zazwyczaj czekoladowy brąz z innych firm wychodził mi dużo ciemniejszy na włosach, a tu wyszedł idealnie taki jak na pudełku. Dla mnie troszkę za jasny :(

6 komentarzy :

  1. ja nie testowałam czekoladowych brązów innych firm, ale ten bardzo lubię i często gości na mojej głowie - wymiennie z jasnym złotym brązem i średnim złotym brązem
    a niedługo pierwsza próba z jasnym brązem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz postawię na ciemny brąz tylko do tego czasu kłaczki znowu mi podrosną i już jedna farba mi nie starczy więc zmiksuję ją z jakąś czerwienią :)

      Usuń
  2. ja miałam 6.3 ale słabo mi wyszedł kolor tobie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie każda farba chwyci, ale niestety też bardzo szybko znikają :(

      Usuń
    2. mi po kilku mycia dopiero się włosy rozjaśniły...dziwnie jakoś, a ten 1-wszy balsam nakładasz?

      Usuń
    3. nie bo on nie wnosi nic dobrego a nawet wręcz przeszkadza i farba gorzej się przyjmuje

      Usuń