czwartek, 23 sierpnia 2012

Zapasy

Najpierw będę się tłumaczyć, dlaczego ostatnio kuleję z postami. Bo:
- mój tata zachorował a teraz mu robię za szofera
- mój tata zachorował i muszę zajmować się jego gołębnikiem (ok 400 gołębi)
- wyjezdżamy za tydzień na dwa tygodnie do Włoch i jest pierdyliard spraw do załatwienia
- za tydzień zaczyna się rok szkolny i trzeba obkupić dzieciaka
- z mężem zastanawiamy się nad rozwodem - pożyjemy, zobaczymy
- w pracy mam problemy
- plus kupa innych badziewnych spraw

Ale wracając do zapasów. Podczytując bloga tej osóbki natknęłam się na posta o jej zapasach myjadełek. Niestety biję ją na głowę. To są moje zapasy, nie biorąc pod uwagę tego co się wala po pokojach i łazience.

- 3 płyny do kąpieli z Avonu
- 7 żeli Avon Senses
- po 1-ym żelu: Luksja, Isana, Kamill, Orginal Source, Oriflame i Fa
- 3 żele Yves Rocher
- peelingi: 1 Dax, 2 Avonowe, 3 Mini Naturii, 1 Oriflame
- mydło w płynie: Astonish, Yves Rocher, Oriflame
- szampony: 1 Sence, 1 Schwarzkopf, 1 Shauma, 1 Alterra
- 1 dezodorant Fa
- 8 żeli Avonowych Naturals
- miliardy balsamów, kremów, mgiełek i żeli do ciała

Perfum oczywiście też nie nadążam zużywać :( Ostatnio wpadłam na pomysł nie otwierania :) Także teściowa na urodziny dostała Evidence z IR.


To co do twarzy. Ale już teraz widzę że nie ma ani Stiefel'a i ani Vichy.


Na ostatnim zdjęciu zapas mazidełek do stóp, rąk, maseczki, scruby i żele do twarzy.

Dużo. Ale większość kupiona za grosze (zwłaszcza Avon). I jak oceniacie to moje zbieractwo??

16 komentarzy :

  1. Wooow a mnie sie wydawalo ze mam tego duzo. Nie dorastam ci do piet:) Chyba czas na projekt denko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od pół roku to wszystko denkuje. W perfumach jest kartka, co kiedy zużywać, żeby w datach ważności się nie pogubić :(

      Cały problem w tym że większosć tych Avonowych mazideł albo mam za darmo albo za jakieś symboliczne kwoty.

      Usuń
    2. Ja zrobiłam sobie listy wszystkiego z datami przydatności do zużycia, to znaczy kremy do twarzy oddzielnie, sera oddzielnie, kremy pod oczy itd. to mi znacznie ułatwia sprawę ogarnięcia się w moim zbieractwie.I mimo tego, że mam wszystkiego od cholery to pewnie i tak coś kupię znowu, np. 8 krem do twarzy, jak zobaczę, że jest jakaś wypaśna promocja... :D

      Usuń
  2. Ja myślałam że tylko masz 1 zdjęcie z zapasami a tutaj zjeżdżam na dół i zjeżdżam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęć jest kilka, bo wbrew pozorom ja w tym wszystkim trzymam porządek :p

      Usuń
  3. wow zbiór fenomenalny! oby problemy się jak najszybciej rozwiązały.

    OdpowiedzUsuń
  4. szalona ;) ja mam trochę mniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeezłe zbiory!
    3mam kciuki za Ciebie, żeby w najbliższym czasie wszystko się poukładało! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nieźle jeśli chodzi o twoje myjadełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstyd normalnie :(
      ale ostatnio troszkę się uspokoiłam :D

      Usuń
  7. haaa, a juz myslalam, ze tylko ja jestem takim chomikiem :D tez mam szafke zapchana perfumami, mase szminek i zelow pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń