wtorek, 14 sierpnia 2012

Yves Rocher krem dezodorujący do stóp 12h

Kupiłam go razem z peelingiem YR o którym napisałam TU i żelem chłodzącym o którym napisłam TU.

Aktualnie wygląda tak:

A ja posiadam go w poprzednim opakowaniu:


Skład oczywiście się nie zmienił i jest on następujący:
ALCOHOL DENAT., AQUA, TAPIOCA STARCH, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA WATER, GLYCERIN, OLETH-20, AMMONIUM ACRYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, POLYGLYCERYL-3 CAPRYLATE, PEG-75, OLETH-10, MENTHOL, PARFUM, MENTHA PIPERITA OIL, LINALOOL, XANTHAM GUM, TETRASODIUM EDTA, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL, ALLANTOIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, LIMONENE, COUMARIN.

A to zapewnienia producenta:

Krem pozwala stopom zachować świeżość
i chroni je przed nieprzyjemnym zapachem przez 12h.

Składniki roślinne:
- olejek eteryczny z lawendy bio zapewnia stopom komfort.
- olejek eteryczny z mięty pieprzowej odświeża.
Stosować codziennie rano przed nałożeniem butów.

KREM SKUTECZNIE ELIMINUJE
NIEPRZYJEMNY ZAPACH: 96%
Test przeprowadzony przez 26 osób przez 3 tygodnie,
przy stosowaniu kremu dezodorującego 12h co najmniej raz dziennie.




MOJA OPINIA:
Kolor jest przyjemny - kremowy, ale zapach już mniej. Mało w nim lawendy, a więcej mentholu i alkoholu - zapach lekarstw. Konsystencja rzadka, bardziej w stronę mleczka niż kremu.

Dobrze się rozsmarowuje i szybko wchłania. Niestety lubi pozostawić biały osad na skórze :( Kremów dezodorujących używam głównie latem, w czasie wielkich upałów, więc biały nalot na skórze nie wygląda efektownie przy sandałkach.

Działanie jest super bo stopy zostają przez cały dzień suche, ale krem jest mało wydajny. Nie starcza na miesiąc codziennego używania. Biorąc pod uwagę pojemność 50ml w cenie 10-20zł w promocji jest to mało opłacalny zakup.

Jednak mam większy zarzut względem tego kremu. Wystarczy spojrzeć na skład - na pierwszym miejscu jest alkohol. Czuć jego zapach, piecze gdy na stopie są jakieś otarcia czy ranki i niestety wysusza. Może nie jest to jakieś super przesuszenie, ale były dni, gdy moje stópki wołały "pić" i na noc musiałam je posmarować innym mazidełkiem.

Czy kupię go ponownie? Nie



2 komentarze :

  1. z tego co wiem, to moja mama go używa od baaardzo dawna, więc chyba jej przypasował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w sumie on dobry jest, tylko nie do końca się nadaje do mojej bardzo suchej skóry, a i z potliwością stóp nie mam większego problemu (a on do tego głównie przeznaczony). Biorąc pod uwagę jeszcze jego cenę i wydajność, ja go sobie daruję

      Usuń