wtorek, 14 sierpnia 2012

Joanna, Naturia Szampon odświeżający do włosów z grejpfrutem

Kupiłam go pod wpływem impulsu. Peeling z serii mini Naturia jest obłędny, więc musiałam spróbować szampon :)


Buteleczka jest super - 100ml, które można zużyć, idealna na wyjazdy, łatwa do upchnięcia w walizkach. Oczywiście jeszcze przezroczyste opakowanie i widać ile produktu jeszcze zostało :)

Sam szampon ma intensywny żółty kolor, jest przezroczysty. Nie jest ani za gęsty, ani za lejący. Zapach jest obłędny, nie jest chemiczny. Czuć intensywnego słodko-gorzkiego grejpfruta. Hmmm...

Całkiem dobrze się pieni, w miarę dobrze oczyszcza, ale nie jest to najlepszy szampon. Ot tak zwyklak. Poza odświeżeniem włosów, nic więcej nie robi. Ja ostatnio jednak mam większe wymagania względem szamponu.

Jak widać zapłaciłam za niego 3,30zł, więc nie jest to majątek, biorąc pod uwagę całkiem sporą wydajność.

Czy kupiłabym ponownie? Nie

Czy kupiłabym go ponownie, gdybym wyjeżdżała na tydzień i nie miałabym miejsca na zabranie dużej butelki normalnego szamponu? Tak, bo w sumie za tą cenę to nie ma co wybrzydzać.

Skład:
AQUA, SLS, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCAMIDE DEA, SODIUM CHLORIDE, SOYAMIDE DEA, COCAMIDOPROPYLAMINE OXIDE, SODIUM LAURETH-5 CARBOXYLATE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, POLYQUATERNIUM-7, CITRUS GRANDIS EXTRACT, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, PARFUM, LIMONENE, LINALOOL, DMDM HYNDATION, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, CI:16255, CI:47005

3 komentarze :

  1. No na wyjazd to idealny szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie wszystkie te produkty joanny w małych buteleczkach są idealne na wyjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te malutkie peelingi, ale skład tego szamponu jakoś mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń