czwartek, 9 sierpnia 2012

Inspired by Disney Princess - tydzień 1 Jasmine

Jak byłam mała uwielbiałam oglądać bajki Disneya, ale było ciężko z tym w tamtych czasach. Zresztą do tej pory kocham oglądać te bajki. Najlepsza jest ostatnia "Księżniczka i żaba" a moja ukochana księżniczka to Cindirella. Ze względu na sentyment do księżniczek właśnie postanowiłam przystąpić do zabawy "Inspired by Disney Princess".

Całą zabawę wymyśliła TA OSÓBKA

Zabawa się zaczęła więc będę nadganiać. Na pierwszy rzut idzie Jasmine (u mnie będzie tylko makijaż oczu):





Arabki lubią matowe cienie, czarne kreski, a kolor niebieski to ukłon w stronę Jasmine. Wyszło mi całkiem nieźle jak na mnie. To najbardziej matowe kolory jakie miałam, a w kolorze niebeiskim nie mam za dużego wyboru w mojej kosmetyczce. Aparat oczywiście troszkę zjadła kolorki, bo " na oku" są dużo intensywniejsze.

Jak Wam się podoba moja Jasmine?

Nie poddaję się - druga próba sfotografowania :)






12 komentarzy :

  1. bardzo arabski, bardzo fajny : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż :) Taki delikatny, w sam raz na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zbyt mocny makijaż nie wygląda dobrze :)

      Usuń
  3. bardzo ciekawy pomysl z tymi inspiracjami ksiezniczek ja najbardziej lubilam Aurore:)

    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież każda z Nas jest Księżniczką. Na pewno Jasmina wyszła fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, taki delikatny, ja czekam na śnieżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatnie;) Ja nie wiedziałabym jak się zabrać do tego projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zazwyczaj odpuszczam takie projekty, no ale księżniczek Disneya, nie mogłam odpuścić :)

      Usuń