czwartek, 16 sierpnia 2012

Inspired by The Disney Princess - Śnieżka

U mnie oczywiście z opóźnieniem, ale po maseczce wyskoczyły mi bomby na twarzy, a niestety tu musi być już cała buźka.

Tydzień 2 - Śnieżka

Do tego makijażu zainspirowało mnie imię naszej księżniczki, więc stwierdziłam, że makijaż musi być w  zimnej tonacji, dużo na mojej buzi shimmeru, żeby wręcz wydawała się zmrożona.  Oczywiście twarz jest też ciutkę wybielona. Do tego czarne brwi i czarna oprawa oczu - delikatne czarne, roztarte kreski i delikatny cielisty makijaż w zimnej tonacji. Całość okraszona zimnym różem (lekko wpadającym wręcz w fiolet) i ponętnymi czerwonymi ustami.






Pomadka jest cudowna, dlatego doczekała się oddzielnego zdjęcia. To piękna czerwień z różowymi drobineczkami. Chyba poświęcę jej oddzielnego posta :)


Ostatnie zdjęcie jest bez flesza i to niestety obrazuje jak beznadziejne jest światło ostatnio. A flesz niestety zjada kolory i wyolbrzymia efekt błyszczenia się twarzy.
Powiedzmy, że ostatnie zdjęcie jest pokłonem w stronę  Śnieżki z "Księżniczki i Łowcy" :p

Jak Wam się podoba??

3 komentarze :