poniedziałek, 16 lipca 2012

Prestige Cosmetics kolagenowe płatki pod oczy z kwasem hialuronowym

Ot taki jednorazowy bajer. Kupiłam w promocji (ok 5zł) w Rossman'ie bo w cenie regularnej to bym się nie skusiła (ok 8zł). W opakowaniu są dwa białe galaretowate płatki.


Wydobycie ich z tej folii jest trudne - mocny klej. Z drugiej strony opakowanie musi być szczelne, żeby platki nie wyschły. Są one śliskie i galaretowate. Trzeba uważać żeby nie wylądowały na ziemi.


Należy je nałożyć pod oczami. Niestety zjeżdżają na policzki, więc chciałam/nie chciałam musiałam położyć się na pół godziny (dobrze ze jest blogger).


Podczas "kuracji" bardzo przyjemnie chłodzą i nie podrażniają oczu (są bezwonne). Synek stwierdził, że go przerażają i żebym je zdjęła :P

Po półgodziny:
- nie ma nawet śladu po opuchliźnie
- skóra jest wygładzona i nawilżona
- a nawet cienie ciut rozjasnione, ale bez szału

Na opakowaniu jest informacja, żeby resztkę serum z płatków wmasować pod oczy. U mnie płatki wyschły i nie ma czego wsmarowywać (to daje Wam obraz jak mam suchą skórę).

Cudów nie ma ale płatki zdecydowanie poprawiły kondycję skóry pod oczami. Dlatego kupię je jeszcze jak będą w promocji i będę trzymała jaki taki doraźny środek przed ważnymi wyjściami :)

4 komentarze :

  1. Fajna recenzja, właśnie niedawno myślałam nad tymi płatkami, ale bałam się podrażnień, w takim razie wpisuję na listę zakupów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że recenzja się przydała :)

      Usuń
  2. zawsze byłam ciekawa tego produktu :D

    OdpowiedzUsuń