piątek, 27 lipca 2012

Palmolive Ayurituel

Od jakiegoś czasu telewizja, prasa i billboard'y atakują Nas reklamami nowych żeli Palmolive. A ja oczywiście skusiłam się  :)

Od producenta:
"Oddaj się nowemu rytuałowi pod prysznicem
Odkryj wewnętrzną harmonię ciała i umysłu z nową linią żeli pod prysznic Palmolive Ayurituel, zainspirowaną tradycjami indyjskiej, starożytnej filozofii Ajurwedy. Wyjątkowe formuły Ayurituel zostały wzbogacone unikalnymi, indyjskimi składnikami oraz delikatną orientalną kompozycją zapachową. Pozwól, aby Palmolive Ayurituel zabrał Cię do świata nowych zmysłowych doznań."
Opis jest kuszący i ciekawy, więc stwierdziłam, że jak tylko zapach mi się spodoba to biorę. Do wyboru są trzy:
- zielony (mela indyjska i paczuli) - świeży i rześki
- bordowy (morwa indyjska i kwiat lotosu) - bardzo zmysłowy, troszkę słodki i ciężki
- brązowy (drzewo sandałowe i imbir) - mój wybór


Zacznę może od samej butelki:
+ butelka jest przezroczysta
- nie można go postawić do góry nogami
+ sam kształt butelki miły dla oka i poręczny (nie wyślizguje się)
+ dobrze się otwiera, nawet długimi paznokciami.

Zapach jest poprostu wspaniały, mocno wyczuwalne, intensywne drzewo sandałowe (jednak nie przytłacza jak to potrafią zrobić kadzidełka), a imbir nadaje temu zapachowi świeżości (choć ledwo wyczuwalny). Naprawdę można się zrelaksować, jednak jak dla mnie jest to za ciężki/mocny zapach na co dzień. Używam go naprzemiennie z dwoma innymi żelami, w zależności od mojego nastroju. Zapach ulatnia się ze skóry kilka chwil po kapieli/prysznicu, co dla mnie jest plusem.

Pieni się całkiem dobrze, jest wydajny, a kolorek jest przyjemny, w kolorze cynamonu. Dobrze oczyszcza skórę, nie nawilża, nie wysusza, nie uczula i nie podrażnia.

Podsumowując - żel jak żel, robi co do niego należy, ładnie się pieni i nie wysusza skóry, przy okazji cudownie pachnąc. Polecam, jeśli szukacie żelu, który ukoi  zmysły, bo ten naprawdę to potrafi :)


3 komentarze :

  1. uwielbiam zapachy tej serii żeli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj kosi mnie ta seria, pewnie to wina tych reklam o których piszesz, chyba się skuszę, skoro fajny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te reklamy bardzo kuszą - polecam jednak powąchanie, bo mają bardzo intensywne zapachy

      Usuń