piątek, 13 lipca 2012

Joanna peeling myjący z gruszką , z pomarańczami

Przeczytałam wiele pozytywnego o produktach Joanny, więc zaopatrzyłam się w peeling myjący o zapachu gruszkowym - tak na wypróbowanie. Buteleczka jest nie duża, bo tylko 100ml, ale cena też nie jest duża. Aktualnie w SuperPharm za 3,5zł. Osobiście małą buteleczkę oceniam na plus, bo można bez skrupułów lawirować między zapachami.


Sam peeling wygląda jak zmielone kiwi, czyli zielona papka z czarnymi kuleczkami. Drobinki ścierające są niewielkie i zatopione w żelu. Nie jest lejący, więc nie ma problemu z naniesieniem go na ciało.


Używam go co dwa 2-3 dni. Całkiem nieźle ściera, jednak krzywdy nie da się nim zrobić. Składu nie rozgryzam, bo to nie na moją głowę :P



Jednak najlepsze, najwspanialsze, najcudowniejsze w tym produkcie to....zapach!!! Soczyste, słodkie gruszki <3 POLECAM!!!

EDIT 29.07.2012

Zamykanie. otwieranie butelki staje się problematyczne, gdy ma się długie paznokcie. A sama buteleczka jest sztywna i ciężko z niej się wydobywa peeling, bo jest gęsty. Nie ma też możliwości postawienia jej do góry nogami.

Pomimo tych wad nadal jestem na tak. Zapach, cena i działanie wynagradzają te niewygody.

EDIT 08.10.2012

Dorzucam notkę o zapachu pomarańczowym. Działanie takie same. Sam zapach boski - słodkie, soczyste pomarańcze. PYCHA!





Jednak w tej buteleczce, otwarcie typu click-it nie wytrzymało i w połowie opakowania zatyczka odłamała się. Za to buteleczka wydaje mi się dużo bardziej miękka niż w wersji gruszkowej :)

EDIT 18.03.2013

Dorwałam się do wersji CZARNA PORZECZKA. Działanie takie jak u poprzedników. Kolor fioletowy z czarnymi drobinkami. Zapach to jedna wielka katasrtofa - zamiast słodkich porzeczek dostajemy cierpkie aronie!!! W połowie buteleczki zniszczyło mi się zamknięcie typu click.

2 komentarze :

  1. Te peelingi sa ogolnie bardzo popularne. Pamietam jak pracowalam w sklepie kosmetycznym to te peelingi znikaly blyskawicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dokupiłam sobie jeszcze 3 te peelingi bo teraz w promocji w SuperPharm za 3,5zł :D Są fajne, tanie i mają boskie zapachy <3

      Usuń