poniedziałek, 16 lipca 2012

Essence lakier do paznokci 88 falling in love

Kupiłam ten lakier na wyprzedaży w drogerii Natura, bo Essence zmienia opakowania (swoją drogą na dużo ładniejsze). Jeśli uda Wam się dorwać jeszcze ten kolorek to polecam.


Jest to lakier z serii "colour&go" nr 88 falling in love. Jest to mleczny, bardzo jasny róż (długo szukałam takiego odcienia). Jego wykończenie nie jest ani matowe ani błyszczące. Taki idealny jako podkład pod wzorki, u mnie pod kolorowe kropeczki :P Robiłam je pierwszy raz, więc nie są idealne i ładne, ale i tak wyglądają nieźle :)


Buteleczka ma 5ml (dla mnie to plus, bo zdążę go zużyć zanim zgęstnieje), jest zgrabna i o bardzo prostej stylistyce. Fajną opcją jest że "rączka/zakrętka" jest w kolorze lakieru i łatwo go wyszukać pośród innych. Niestety ta "rączka/zakrętka" jest troszkę przykrótka i przez to dla mnie mało wygodna.

Sam pędzelek jest fajnie miękki i szeroki, wiec dobrze się nim maluje.

Do pełnego krycia potrzebne są tylko dwie warstwy, lakier nie smuży i bardzo szybko wysycha.

Biorąc po uwagę cenę oraz jego jakość jestem bardzo zadowolona i już nie mogę się doczekać Essence w nowej wersji :)

10 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. podpatrzone właśnie na blogach :D
      tylko wprawy mi brakuje

      Usuń
  2. śliczny kolorek :) uwielbiam nazwy tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze haha to moja literówka w tytule posta, wybaczcie - ale to wcale nie tak, że głodnemu chleb na myśli :D

    Urocze kropeczki:) Ja szzcerze jeszcze nigdy nie miałam żadnego lakieru tej firmy, mimo, że jestem wielką maniaczką lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek fajny, choć wykończenie dla mnie zbyt frostowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam avonowy pastel pink i on właśnie jest taki bardziej matowy/kredowy i zdecydowanie mi nie leży - ogólnie wolę bardziej błyszczące lakiery :)

      Usuń
  5. Ładnie połączyłaś zdobienia z tym lakierem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam nie jest jakiś porywający - ale pod zdobienia jest super, bo nie ma shimmeru, ani żadnych drobinek :)

      Usuń
  6. piękny kolor tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń