środa, 18 lipca 2012

Avon woda toaletowa Slip Into...Daring

Wstyd się przyznać, ale stałam się posiadaczką kolejnych avonowych perfum ...

Tym razem nowość z katalogu 13
woda toaletowa Slip Into..Daring 50ml za ok. 40-50zł w promocji


Na pierwszy ogień butelka, która jest bez szału, chociaż zaskoczeniem dla mnie jest czarny wężyk, bo jest taki nie avonowy :P

KATEGORIA: ORIENTALNO-OWOCOWA
NUTY GŁOWY: soczysta pigwa, dojrzała nektarynka, gruszka.
NUTY SERCA: jaśmin, orchidea, peonia.
NUTY BAZY: czarna wanilia, drzewo sandałowe, włoska skóra

Wystarczy przeczytać, aby już wiedzieć, że będzie to kolejny słodziak. Jednak nie są landrynkowe pomimo owoców, peonii i wanilii. Raczej takie seksowne i bardziej wyrafinowane.

Na uwagę też tu zasługuje wanilia, która nie jest tak obrzydliwie słodka. Niby to czarna wanililia o_O, szczerze pierwszy raz słyszę, ale ładnie pachnie. To chyba ta elegantsza siostra zwykłej wanilii. A co najważniejsze nie krzywdzi mojego nosa, jak to robi zwykła wanilia.

Zastanawiało mnie dlaczego to jest tylko woda toaletowa, ale zagadka rozwiała się po pierwszym spryskaniu - perfumki są dosyć trwałe i intensywne jak na zwykłą wodę toaletową.

Pierwsze co czujemy w tych perfumkach to morela i wanilia. Gruszka niestety gdzieś ginie. Potem dochodzą nam kwiaty i drzewo sandałowe. Nie jest to zapach ani lekki, ani świeży. Jednak nie przytłacza i nie jest przesłodzony.

Jeśli o mnie chodzi to jestem na tak :)








12 komentarzy :

  1. nawet ładny zapach, ale dla mnie nie do końca kwiatowy, z domieszką czegoś co mi trochę przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam że to przez połączenie skóry i wanilii. Oba intensywne, wyraziste tylko skóra daje taką ciężkość a wanilia jest taka otulająca.

      Usuń
  2. na Twoim zdjeciu buteleczka i jej zawartosc prezentuja sie znacznie lepiej niz w katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, ze zachecilas mnie swoim postem i tez sie na nie skusilam :D

      Usuń
    2. Mam nadzieję że ci się spodoba :)

      Usuń
  3. Włąsnie wącham próbke i się zastanwiam nad zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym z lojalnościowego nie kupiła jej za grosze to też bym się zastanawiała bo mam dużo innych, jednak jakby było inaczej to bym brała bez zastanowienia

      Usuń
  4. Hej! A ja mam pytanko odnośnie trwałości. Co możesz o niej powiedzieć, bo zastanawiam się nad kupnem tylko boję się, że nie są trwałe. Ponieważ ostatnio skusiłam się na wodę playboy Play it Spicy i jest boska! Ale niestety bardzo nietrwała jak na mój gust. A jak jest z Slip into Daring?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro zrobię taki porządny test trwałości i albo wieczorkiem albo we wtorek rano napiszę jak wyszło :)

      Usuń
  5. Będę bardzo wdzięczna ;) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stestowalam :) potwierdzam to co napisalam wvzesniej. Sa trwale, wanilia towarzyszyla mi caly dzien, ale nie meczyla mnie tak jak to ma miejsce w przypadku far away. U mnie byly to cztery psikniecia ok 9. Przez kilka pierwszych godzin zapach byl mocno wyczuwalmy. Wieczorem nie bylo za mna ogona, ale na nadgarstkach zapach byl nadal wyczuwalny. Woda toaletowa jednak gorzej sir trzyma od perfumowanej, ale zapach jest na tyle intensywny, ze chyba zbyt by meczyl w wiekszym stezeniu.

      Usuń