niedziela, 29 lipca 2012

Apart Natural hipoalergiczne mydło w płynie jedwab i noni

Kupiłam to mydło w jakiejś promocji rok temu. 400ml plus wkład zapasowy za ok 8-9zł bodajże....


Buteleczka jest bardzo ładna, a aplikacja wygodna, dzięki szerokiemu, komfortowemu dozownikowi. Ręka się nam z niego nie ześliźnie.

Zapach delikatny i bardzo przyjemny.
Konsystencja zbita, koloru białego.

Jest go za dużo ale chciałam Wam pokazać nitki. Oczywiście teraz nie chciały się zrobić :/

Dzięki dużej gęstości, ładnie się je rozsmarowuje na dłoniach, tak jakby troszkę je oblepia, nie spływa. Wystarczy dodać trochę wody i zaczyna się pienić. Dobrze oczyszcza/myje dłonie ( u mnie stoi w kuchni, także przetestowane w ekstremalnych warunkach). Nie wysusza. Na dłoniach przez kilka minut pozostaje delikatny zapach.

Dobra wydajność. Niska cena.

Wszystko było by OK, gdyby nie jeden aspekt. Czasem potrafi "plunąć" mydłem (nie jest to wina dozownika a raczej tego że mydło jest gęste) i nie trafia ono na nasze dłonie, a także nawet jak trafi to zdarza się, że ciągnie się taka "nitka" jak w roztopionym serze.

Ponieważ to mydło jak każde inne, to te minusiki, które wypisałam powyżej sprawiają, że raczej nie skuszę się ponownie na zakup.



1 komentarz :