wtorek, 10 lipca 2012

Anew Reversalist Emulsja ze srebrnym kompleksem polipeptydowym na noc

AVON ANEW REVERSALIST EMULSJA ZE SREBRNYM KOMPLEKSEM POLIPEPTYDOWYM NA NOC
(Uff, długa ta nazwa :P)

cena w promocji to ok 35-40zł za 50ml


Byłam strasznie ciekawa tego produktu od samego wprowadzenia go do katalogu. Jednak szkoda było mi kaski, bo niestety Avon jak każda firma kosmetyczna ma wiele perełek, jak i wiele bubli.
Dlatego jak dostałam pakiet kilkunastu próbek dla klientek, to zachłannie zatrzymałam je dla siebie :D



Stosowałam zgodnie z zaleceniami na noc (powinno się codziennie, ale chyba każda z nas ma problem z systematycznością). Z ważnych: ograniczać ekspozycję na słońce i unikać kontaktu z oczami.


Emulsja jest w postaci tłustego żelu z zatopionymi srebrnymi drobinkami. W dotyku jest bardzo przyjemna, ale na twarzy wydaje się troszkę tłusta i nie wchłania się do końca. Akurat przy stosowaniu na noc nie jest to dla mnie problem, zwłaszcza, że jak już wspominałam mam suchą skórę i jest wręcz ona spragniona nawilżaczy wszelkiego rodzaju. Srebrnych drobinek praktycznie nie widać na twarzy. Zresztą rano i tak zmywam buzię, więc nie ma to znaczenia.

Uważajcie by nie nałożyć emulsji zbyt grubo, bo zacznie się lepić na twarzy. Spokojnie wystarcza cieniutka warstwa, bo emulsja jest treściwa. Nie zapycha i jest bardzo wydajna.

Co do samego działania, to nie wiem jak z rozjaśnianiem przebarwień, bo nigdy ich nie miałam i mam nadzieję nie mieć. Przede wszystkim emulsja bardzo dobrze nawilża i ujędrnia skórę. Podobno działa przeciwzmarszczkowo, ale ciężko mi to ocenić.

Bardzo mi się spodobał natychmiastowy efekt nawilżenia, więc skuszę się na pełnowymiarowy produkt, ale raczej będę go stosować jako kurację niż jako produkt do codziennej pielęgnacji.

Polecam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz