poniedziałek, 16 lipca 2012

Alterra peeling do ciała żurawina i figa

No ja nie mogę!!! Jak sobie wyhoduję ładne pazurki, to jeden wredny drań (czyli prawy fak jak go nazywam bo mnie wkurza) znów mi się złamał :(
Buuuu, chce mi się płakać. Ciekawe czy uda mi się go podkleić zanim całkiem pęknie :(

A teraz powrót do peelingu Alterra z żurawiną i figą :)

Skusiłam się na niego w promocji w Rossmann'ie pod wpływem mega zachwytów na marką Alterra. Najczęściej przewijało się : "kosmetyki naturalne", "tanie", "bardzo dobre". Ale zdarzają się też opinie niepochlebne i taka będzie moja.



Za 6,99zł kupiłam ten oto peeling w tubce o pojemnoście 200ml

Ma postać rzadkiej galaretki z pestkami w środku. Pestek jest bardzo niewiele i są raczej dla bajeru. Za pierwszym razem pomyślałam że to jakaś kpina a nie peeling, ale jest tam jeszcze taki drobniutki piaseczek i to on jest drapakiem w tym peelingu. Zapach jest bardzo delikatny, ledwo wyczuwalna słodka żurawina i egzotyczna figa. Jak dla mnie zapach za mało intensywny.


Peeling bardzo łatwo z dłoni spada na dno wanny/prysznica, zresztą z ciała też spływa. Musimy nabrać odpowiednią ilość i wmasować (dosyć intensywnie zresztą) w daną część ciała. Po jakimś czasie się delikatnie spieni. Efektu tarcia/zdzierania praktycznie wogóle nie czuć w czasie wykonywania zabiegu. Potem znowu troszkę wyciskamy na dłoń i znowu zdzieramy martwy naskórek z kolejnej nogi, reki czy innej części ciała. Jednym słowem używanie tego peelingu jest bardzo czasochłonne, a sam peeling mało wydajny, bo na raz idą jakieś kosmiczne ilości.

Po takim moim tarciu skóra niby jest gładsza, ale nie jest to jakiś spektakularny efekt. Po tym jak się spieni, nie łatwo go potem spłukać z ciała. Te czarne pesteczki za to wchodzą w każdy zakamarek ciała, zwłaszcza pod dłuższe paznokcie.

Podsumowując:
Oczekiwałam peelingu a dostał żel pod prysznic. Na dodatek taki mało wydajny i słabo pachnący. W sumie na żel też się nie nadaje, bo za słabo się pieni.

Ja już się nie skuszę na zakup i jeśli szukacie fajnego drapaka do ciała to nie polecam.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz