środa, 6 czerwca 2012

Schauma Szampon Ekstra Owocowa Pielęgnacja

Witam Was po dłuższej przerwie, ale musiałam się troszkę podkurować. Zaczęło się niewinnie od anginy, by przejść w zapalenie zatok i oskrzeli :( Ale jak dobrze pójdzie to za dwa tygodnie powinnam przestać kaszleć :) Nadal kiepsko rozróżniam zapachy, więc mam problem z recenzjami nowych produktów :(



Schauma Szampon Ekstra Owocowa pielęgnacja 250ml
Zakupiłam go kierując się tylko i wyłącznie ceną, czyli dwa za 10zł i jestem mile zaskoczona. Ale zaraz wszystko napiszę po kolei.



Konsystencja typowa jak dla szamponu, kolor biało-perłowy wpadający lekko w róż. Zapach lekko owocowy, delikatny i przyjemny. Nie potrzeba dużo, aby ładniej spienił się i umył dokładnie włosy. Zapach na włosach nie pozostaje długo (dla mnie to plus, bo jedyne co ma pozostawiać zapach na ciele i włosach to perfumy)

Producent zapewnia nas, że:
"Szampon Ekstra Owocowa Pielęgnacja to doskonała, odżywcza pielęgnacja dla suchych i matowych włosów. Łagodna, kremowa formuła z ekstraktem z żurawin i jagód acai regeneruje włosy, dostarczając do ich wnętrza niezbędne składniki odżywcze  i witaminy. Włosy odzyskują swoje naturalne piękno i niestraszne im już zimno podczas długich zimowych miesięcy."

Moje włosy po nim zostały odżywione, odzyskały blask i lepiej się układają. Nie obciąża ich, ale jak się przetłuszczały, tak przetłuszczają się dalej, więc tu akurat bez zmian. 

Może Was zdziwić, że tak się nad  nim zachwycam, ale po ostatnim farbowaniu moje włosy są strasznie matowe i łamliwe, a temu w sumie niedrogiemu szamponikowi, udało się doprowadzić je do prawie przyzwoitego stanu. A w składzie nie ma nic, co niby tą kondycję włosów miałoby poprawić.


U mnie się sprawdził i dziś zaliczył denko razem z mydłem z Avonu i balsam SSS perłowym.


Mam mały nawyk i obdzieram wszystko z naklejek. Także zauważycie u mnie dużo bliżej niezidentyfikowanych opakowań :)

2 komentarze :

  1. sss ta seria jest najgorsza, kiedyś była lepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodzę się z Tobą :)

      z tej serii były kiedyś dobre olejki do kąpieli, a z takich niedawno wycofanych produktów to dobrze wspominam balsam/żel/olejek w tubce ze złotym pyłem :)

      Ten perłowy nie był zły, ale w ofercie był może ze 3 katalogi :(

      Usuń