poniedziałek, 25 czerwca 2012

Lakier do paznokci Miyo Mini Drops

Zgodnie z obietnicą dzisiaj zdjęcia drugiego lakieru Miyo Mini Drops. W buteleczce był srebrny. Na paznokciach to praktycznie sam srebrny brokacik. Jak sie dobrze przyjrzeć to jest tam jeszcze w tym lakierze shimmer- drobineczki są żołte i fioletowe.


U mnie na pazurkach z frenchem jak obiecałam, żeby lepiej było widać sam lakier Miyo (Oczywiście swiatło do d... i ciężko mi uchwycić te drobineczki, a bez flesza to już nic nie widać).



Co do samych lakierów Miyo, to te moje kolorki raczej się nadają się jako topcoat. Są bardzo delikatne, a ja takich raczej nie lubię. Dodatkowo będą zmieniały kolor lakieru/bazy, delikatnie rozjaśniają ciemne lakiery, a różowy daje deliaktny kolorek na białym lakierze.
Na blogach jest mnóstwo pozytywnych opinii o lakierach Miyo i na podstawie tych moich dwóch musze się do nich przyłączyć. Szybko schną, nie smużą, mają dobrą konsystencję, trzymają się bez odprysków 4-5dni. Jedynie zmieniłabym w nich pędzelek na bardziej plaski.

Także polecam zwłaszcza, że kosztują tylko 3,49zł

Różowy Miyo TU

5 komentarzy :

  1. a gdzie można je kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w drogerii Jaśmin. Znalazłam jednak bardzo fajny wpis na jakimś blogu, gdzie dziewczyna wymieniła wszystkie możliwe miejsca :)
      http://asimobeauty.pinger.pl/m/11520867/gdzie-kupic-kosmetyki-miyo

      Usuń
  2. Ja osobiście nie przepadam za takim efektem ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz:) Ale kochana, takie i wiele innych kolorów są do wygrania w konkursie na moim blogu, a jego zasady są bardzo proste więc serdecznie zapraszam:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form

    P.S. Ten róż mnie kusi:))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te mini, bo można je szybko zużyć ;) a kolory sa boskie :P

    OdpowiedzUsuń