poniedziałek, 18 czerwca 2012

Avon lakier Coral Reef plus wpis zakupowy

Zacznę od lakieru Coral Reef z Avon
Kiedy go otworzyłam, to lekko się zdziwiłam, bo oczekiwałam lakieru bardziej koralowego (nazwa tego lakieru w tłumaczeniu to rafa koralowa). Zdjęcia tego może nie oddają, ale wpada on w taki wściekły róż. Ogólnie ładnie kryje, jedna warstwa daje nam ładny kolorek. U mnie dwie, bo lubię głębię koloru. Wysycha w ok 5min na "twardo". Moje pazurki są jednodniowe i już zaliczyły mycie drzwi z kleju i górę naczyń, wiec trwałość oceniam dosyć wysoko. Także polecam.

Inne kolory TU i TU




Piszę do Was już z Wielkopolskiego i z mojego długo wyczekiwanego urlopu. Oczywiście z mojej nowej maszyny :D a więc i zdjęcia nieobrobione, bo nic na nim jeszcze nie poinstalowane.

Ale to nie koniec mojego zakupowego szaleństwa. A oto moje najświeższe nabytki :D

woda Far Away Exotic

lakier Coral Reef plus lakier do zdobień


kredki Ultra Violet i Mocha Flash (recenzja Night Star TU)


Szampon Garnier z ganatem i drożdżami piwnymi, szampon Naturia z grejpfrutem, peeling myjący Naturia z gruszką :)


I na koniec dwa lakiery Miyo

Skusiłam się na nie ze względu na bardzo dobre opinie o nich na blogach. Wybrałam jasny róż z "benzynowymi" opiłkami i taki księżycowy kolor ze srebrnymi drobinkami.

Jestem zadowolona, że dałam upust mojej woli posiadania. A czy Wy także ostatnio wpadłyście w wir zakupów???



4 komentarze :

  1. Ładny ten lakier z avonu, no fakt może mało koralowy ale ładny. Uwielbiam produkty z Joanny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty z Joanny skusiły mnie niską ceną, małymi buteleczkami i przede wszystkim zapachami :D

      Usuń
  2. W wir może nie, ale zakupy zawsze jakieś się zrobi.. :D Tu jedna rzecz, tu dwie i tak pieniądze lecą..
    Bardzo fajne te kolorki lakierów z Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać jak nimi pazurki wymaluję. Ale Coral Reef bardzo mi się podoba, wiec nie chcę go za szybko z pazurków zmywać :)

    OdpowiedzUsuń