poniedziałek, 21 maja 2012

Szminka Mega Impact " Potęga Koloru " Pink Pop

Witajcie, po tym wspaniałym, ciepłym weekendzie!

A co lepsze dzisiaj nadal świeci słonko :)))) Ta poniedziałkowa recenzja będzie dotyczyła pomadki Avon

Szminka Mega Impact "Potęga koloru" w kolorze PINK POP 44412
gramatura 3,6g
cena regularna 29zł
w promocji nawet za 15zł można kupić


Wg producenta:
*Chromapixel, technologia megaintensywnych kolorów, potęguje moc każdego odcienia
*kształt oszlifowanego diamentu ułatwia precyzyjną aplikację 

Pomadka, jest w czarnym eleganckim opakowaniu, łatwo się ją wykręca. Zdjęcie poniżej, pomimo, że rozmazane, bardzo dobrze oddaje kolor.


Sam wkład pomadki nie jest w przekroju okrągły a kanciasty (to niby ten kształt oszlifowanego diamentu). Nie ułatwia to aplikacji, a nawet ją utrudnia. Zdecydowanie wolę tradycyjne, okrągłe pomadki. Sam kolor to róż z mnóstwem bardzo maleńkich drobinek w kolorze złotym, srebrnym i fioletowo-różowym.
Pomadka, jest miękka, dobrze się rozprowadza i ładnie nawilża usta. Niestety nie kryje tak mocno, jak Nas Avon zapewnia. Zresztą to jest standardem w wielu ich pomadkach i trzeba się przyzwyczaić.




Jak widać w słońcu kolor nabiera pięknego ciepłego, złotego blasku. Uwielbiam ten kolor!!!

Ponieważ pomadka jest miękka, szybko się zużywa i szybko się ją zjada z ust :( Drugą dosyć poważną wadą jest bardzo mały wybór w gamie kolorystycznej. Z takich neutralnych kolorów jest tylko Pink Pop w różu i Never So Nude w beżu. Pozostałych 6 odcieni jest bardzo ciemnych (oczywiście też są półprzezroczyste), ale szczerze... żaden mi nie podpasował. A ja nie jestem uprzedzona do ciemnych kolorów, po prostu nie ma z czego wybierać.

Także podsumowując, kolor Pink Pop jak najbardziej, ale tylko w promocji!!!




ALE uwaga to jeszcze nie koniec na dzisiaj. Standardowo, moje denka z weekendu czyli udało  mi się skończyć błyszczyk z Avonu 24K Pink i mini tubkę kremu antycellulitowego z Avonu. Oczywiście nie pomyślałam i wyrzuciłam do kosza bez zdjęć, więc musicie mi uwierzyć na słowo.



Druga sprawa offtopic'a, to zostałam zaproszona do rozdania u Red Lipstick

a to link do rozdania:
http://mojzakupoholizm.blogspot.com/2012/05/red-lisptick-rozdaje-kosmetyki-za-darmo.html



i zdjęcie tego co można wygrać :)







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz