środa, 16 maja 2012

Oilatum Soft Szampon Bezzapachowy, Stiefel

Dziewczyny, nawet nie wiecie jak się cieszę, że ten szampon zaliczył w końcu DENKO :)))))))

Oilatum Soft Szampon bezzapachowy firmy Stiefel 150ml



Szampon dostałam, bo jak bym kupiła to bym strasznie żałowała. Nie jest tani bo 150ml kosztuje od 20zł wzwyż. Ma bardzo oleistą konsystencję, przezroczysty, lekko żółty. Oczywiście bezzapachowy.


Przede wszystkim bardzo kiepsko się pieni, więc trzeba go dużo więcej wylać niż innego szamponu. Pomimo tego i tak jest bardzo wydajny - normalnie paradoks.
Co do działania, to raczej kiepsko radzi sobie z myciem włosów. Jak miałam trochę bardziej przetłuszczone to najpierw musiałam włosy umyć innym szamponem. Spłukuje się normalnie i jeszcze pod prysznicem włosy wydają się być natłuszczone.
Po wysuszeniu, włosy są lekko przesuszone, bardziej niż zazwyczaj. Jednak systematyczne używanie szamponu przeze mnie raz w tygodniu zdecydowanie poprawiło kondycję skóry na mojej głowie. Nie odczuwam swędzenia, a czasem mi się to zdarzało. Skóra jest zdecydowanie w lepszej kondycji.
No i kulminacja. Musiałam go zużyć bo kończyła się data, więc zaczęłam go używać częściej (nawet 3-4 razy w tygodniu, a myję włosy codziennie). I niestety efekt był taki, że moje włosy stały się tępe w dotyku i sianowate. Według producenta nadaje się one do codziennej pielęgnacji, wg mnie absolutnie nie.

Natomiast jako kuracja i lek zdecydowanie świetny.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz