wtorek, 29 maja 2012

BeBeaty Sól do kąpieli

Nie wiem jak to u Was wygląda, ale u mnie największym maniakiem jeśli chodzi o kąpiel jest mój pięcioletni syn :) I to dla niego kupuję różne gadżety. Ostatnio wymyśliłam, że spróbuje z solą do kąpieli. Mój wybór padł na sól w Biedronce, głównie ze względu na cenę czyli 600g za niecałe 4zł! Pomyślałam, że jeśli synek nie zaakceptuje rozpuszczających się kamyków, to przynajmniej nie będzie mi żal wydanych pieniędzy jak komuś oddam. Do wyboru jest pięć zapachów:
- pomarańcza i rokitnik w kolorze pomarańczowym
- lawenda w kolorze fioletowym
- oliwki w kolorze zielonym
- morska w kolorze niebieskim
- miód i mleko w kolorze kremowo-żółtym



Jak widać ja postawiłam na pomarańczową. Sól jest gruboziarnista i pachnie obłędnie. Po wsypaniu do wody barwi ją na żółto. Zapach jest świeży i intensywny. Nawet długo się utrzymuje, czego się akurat po tej soli nie spodziewałam.



Oczywiście producent na opakowaniu zapewnia nas o zbawiennym działaniu soli. Bądźmy szczerzy - nie nastawiałam się na to, więc i rozczarowania nie ma. Sól nie robi nic, a co ważniejsze nie szkodzi i nie uczula.

Szybko się rozpuszcza i nie zostają w wannie żadne grudki, co jest dla mnie kolejnym plusem. A co chyba najważniejsze jest bardzo wydajna!

Także polecam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz