czwartek, 24 maja 2012

Avon Nawilżający balsam do stóp z algami "Morska Bryza"

Króciutko będzie :)

Nawilżający balsam do stóp z algami "Morska Bryza"
75ml za ok 10zł w promocji

U mnie w poprzednim opakowaniu, ale składy się nie zmieniły.




SKŁAD: AQUA, GLYCERIN, DIMETHICONE, SODIUM POLYACRYLATE, HYDROGENATED POLYDECENE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, DIMETHICONOL, TRIDECETH-6, DISODIUM EDTA, MARIS SAL, BENZOPHENONE-9, SODIUM CHLORIDE, ALGAE EXTRACT, CI 77019, CI 77891, CI61570, HEXYL CINNAMAL <1015173-008>

Skusiłam się na niego, zaraz jak tylko pojawił się w katalogu, a było to w zeszłe wakacje. Wtedy używałam czegoś innego, a więc trafiło na ten sezon letni.

Opakowanie jest typowo letnie (swoja drogą bardzo fajne), a sam krem w kolorze jasnoniebieskim. Raczej nie jest to balsam tylko jakiś dziwny, "tłusty" żel. Zapach jak dla mnie świeży i nie męczący - choć mi się nie podoba. Ale nie jest zły.


Ta nietypowa konsystencja nie odpowiada mi - dziwnie się go rozsmarowuje. Nie wchłania się, czuć ten tłusty żel nawet po godzinie czy dwóch po aplikacji na skórze. Wystarczy się przejść po dywanie i wszystkie paprochy masz na podeszwach stóp. Swoją drogą to lepsze niż odkurzanie :/ Dla mnie to jakiś totalny nie wypał! Zużywam go na noc, bo szkoda mi wyrzucić, a niestety butów nie da się butów założyć.

Działania tez jakiegoś specjalnego nie zauważyłam, a powinien nawilżać i wygładzać.

Także nie polecam!!! choć niektóre dziewczyny są nim zachwycone.

1 komentarz :

  1. Słyszałam dużo dobrych opinii o tej serii do stóp, chyba muszę coś w końcu wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń