środa, 9 maja 2012

24K złoty błyszczyk do ust PINK

W ten piękny słoneczny dzionek :P postanowiłam zrecenzować 24K złoty błyszczyk do ust w odcieniu PINK.
W katalogu ma numer 22558
Pojemność 6ml czyli standardowo jak na avonowy błyszczyk
Cena katalogowa 28zł, ale można kupić nawet za 10zł.



Drugie zdjęcie lepiej oddaje kolor. Jest to róż z mnóstwem złotych drobinek. Skusiłam się na niego jak tylko pojawił się w katalogu. Moich oczekiwań nie spełnił i aktualnie służy mi jako taki awaryjny w domu.



Powyżej zdjęcia "czystych" ust i po pomalowaniu błyszczykiem.

Aplikacja: standardowa gąbeczka, niestety na raz aplikuje się bardzo mało błyszczyka, więc trzeba się niestety namachać zwłaszcza przy pełnych ustach jak moje. Poza tym przez te drobinki błyszczyk jest "szorstki". Nie cierpię go aplikować, potem na ustach te drobinki nie są już takie "ostre".

Efekt: Z opisu producenta czytamy że "nadaje ustom szlachetny, głęboki blask". Jak widać rezultat jest bardzo delikatny: lekkie nabłyszczenie, drobinek praktycznie nie widać, usta zmieniły delikatnie kolor. W katalogu na zdjęciach kolor jest bardzo intensywny, co jest mega ściemą.

Podsumowanie: Nie tego szukałam i oczekiwałam po przeczytaniu opisu i bardzo nie lubię tej "szorstkości"/"twardości" przy malowaniu ust tym błyszczykiem.
Zdecydowanie nie powtórzę zakupu.

A jakie są wasze odczucia po użyciu tego błyszczyka?





EDIT: dorzucam zdjęcie z karty kolorów:


Jak widać, błyszczyk jest przedstawiony jako bardzo intensywny.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz